Profesor marketinga i autor univerzitetskih udžbenika
Dr. sc. Kenan Mahmutović je profesor na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Bihaću, gdje predaje na I i II ciklusu studija predmete iz oblasti marketinga: osnove marketinga, marketing istraživanje, digitalni marketing, oglašavanje i odnose s javnošću, digitalni marketing u turizmu. Uz bogatu akademsku karijeru, već dvadeset godina aktivno djeluje kao poduzetnik – vlasnik je marketinške agencije Realtor Group d.o.o. i etablirani marketinški konsultant s bogatim iskustvom u radu s domaćim i međunarodnim klijentima.
Na Univerzitetu u Bihaću obavljao je niz značajnih funkcija. Bio je prodekan za naučno-istraživački rad Ekonomskog fakulteta, a u više navrata biran je i u Senat Univerziteta (kao najviše akademsko tijelo) te u Upravni odbor Univerziteta (kao najviše upravljačko tijelo). Aktivno učestvuje u radu različitih tijela i komisija posvećenih razvoju visokog obrazovanja i nauke.
Posebno vrijedi istaknuti da je pokrenuo prvi naučni časopis Ekonomskog fakulteta u Bihaću – Ekonomske perspektive, u kojem je obavljao dužnost glavnog i odgovornog urednika.
Pored akademskog i istraživačkog angažmana, organizovao je i izvodio veliki broj edukacija i obuka iz oblasti marketinga i digitalnog marketinga, u saradnji s domaćim i međunarodnim institucijama, organizacijama i privrednim subjektima.